«Громадське опитування» дозволяє покращити роботу міграційної служби
Для працівників міграційної служби важливо отримувати зворотній зв’язок від відвідувачів щодо якості надання адміністративних послуг. Це дозволяє краще бачити можливі проблеми в роботі структурних та територіальних підрозділів та оперативно їх усувати.
Щоби покращити роботу Управління ДМС у Чернівецькій області, кожен відвідувач може взяти участь у громадському опитуванні та висловити свою думку щодо рівня сервісу у конкретному територіальному підрозділі.
Для цього достатньо відсканувати спеціальний QR-код, який спрямовує особу на офіційний сайт ДМС, на електронний сервіс «Громадське опитування» та залишити свій відгук.
Наразі для всіх територіальних підрозділів Управління ДМС у Чернівецькій області розроблено індивідуальні QR-коди, що розміщені на спеціальних інформаційних листівках у адміністративних приміщеннях УДМС.
Довідково:
Протягом 9 місяців 2024 року із використанням можливостей електронних сервісів ДМС «Громадське опитування» надійшло 1506 повідомлень, у тому числі 99 відгуків про якість роботи телефонної «гарячої лінії».
Рівень задоволення населення адміністративними послугами УДМС у Чернівецькій області щодо їх якості становить 99.2% , відсоток задоволеності громадян стосовно якості роботи телефонної «Гарячої лінії» УДМС та якості обслуговування оператором телефонної «Гарячої лінії» за цей період склав 97.9%.