Усть-Путильська територіальна громада!
Чернівецька область, Вижницький район

Головне управління ДПС у Чернівецькій області Повідомлення для інформування громадськості

Дата: 23.10.2024 09:08
Кількість переглядів: 72

Безкоштовні кваліфіковані сертифікати відкритих ключів від податкової отримали 5184 користувачів

У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області інформують, за три квартали 2024 року платники податків, які звернулись до сектору реєстрації користувачів ДПС Буковини отримали безкоштовно 5184 «електронних підписів».

У податковій службі Буковини нагадують, електронні довірчі послуги у податковій службі можуть отримати усі без винятку суб’єкти господарювання, працівники органів державної влади та органів місцевого самоврядування, працівники підприємств, установ і організацій усіх форм власності та фізичні особи – громадяни.

Та акцентують, що за допомогою сервісу повторного формування сертифікатів за електронним запитом кожен користувач має змогу самостійно, у режимі 24/7, а головне – дистанційно, протягом 2 – 3 хвилин отримати новий сертифікат, який матиме строк чинності до 2 років.

Єдина умова для повторного формування нових сертифікатів - чинні сертифікати (наприклад до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів); незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо); особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.

Платники податків можуть отримати довідкову інформацію щодо отримання електронного підпису у секторі реєстрації користувачів Головного управління ДПС у Чернівецькій області за телефоном: (0372) 51-43-79.

 

Отримання Витягу з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування

Яким чином платники ЄВ можуть отримати витяг з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування?
Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області роз’яснюють, що процедуру формування та надання витягу з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – реєстр страхувальників) на запит платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ) та/або застрахованих осіб визначає Порядок надання інформації з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 21.07.2017 року № 651, постановою правління Пенсійного фонду України від 21 липня 2017 року № 16-1 (далі – Порядок № 651).

Пунктом 1 розд. ІІ Порядку № 651 визначено, що запит про отримання витягу з реєстру страхувальників подається за формою № 1-ЗРС (додаток 1 до Порядку № 651) одним із таких способів:

 особисто платником ЄВ та/або застрахованою особою чи уповноваженою на це особою до територіального органу Державної податкової служби України (далі – контролюючий орган) за основним місцем обліку платника ЄВ або до іншого контролюючого органу;

надсилається поштою до контролюючого органу за основним місцем обліку платника ЄВ або до іншого контролюючого органу;

в електронній формі засобами електронного зв’язку.

Платники ЄВ, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати запит засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

Застраховані особи можуть подати запит засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

Усі розділи запиту підлягають заповненню. Запит обов’язково має бути підписаний заявником із зазначенням дати.

За запитом платника ЄВ та/або застрахованої особи контролюючий орган надає безоплатно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з реєстру страхувальників або довідку про відсутність відомостей в реєстрі страхувальників (п. 2 розд. ІІ Порядку № 651).

Відповідно до п. 3 розд. ІІ Порядку № 651 залежно від категорії платників формується один з таких витягів:

витяг з реєстру страхувальників (щодо юридичної особи або відокремленого підрозділу) за формою № 1-ВРС (додаток 2 до Порядку № 651);

витяг з реєстру страхувальників (щодо фізичної особи – підприємця або фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність) за формою № 2-ВРС (додаток 3 до Порядку № 651);

витяг з реєстру страхувальників (щодо фізичної особи, яка бере добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування) за формою № 3-ВРС (додаток 4 до Порядку № 651).

Витяг діє до внесення змін до реєстру страхувальників в частині відомостей, що стосуються страхувальника, щодо якого надано запит.

Якщо за критеріями пошуку, зазначеними у запиті, в реєстрі страхувальників відсутня інформація, то заявнику видається довідка з реєстру страхувальників за формою № 1-ДРС (додаток 5 до Порядку № 651) (п. 7 розд. ІІ Порядку № 651).

Згідно з п. 8 розд. ІІ Порядку № 651 витяг/довідка видається (направляється) платнику ЄВ та/або застрахованій особі у такому порядку:

у паперовому вигляді у контролюючому органі у строк, визначений п. 2 розд. ІІ Порядку № 651 витяг/довідка підписується посадовою особою контролюючого органу та скріплюється відповідною печаткою. Особа, яка отримує витяг/довідку, має пред’явити паспорт або інший документ, що посвідчує особу. У разі неотримання витягу/довідки з будь-яких причин витяг/довідка зберігається у контролюючому органі;

якщо особа подала запит в електронному вигляді, то контролюючий орган у строк, визначений п. 2 розд. ІІ Порядку № 651, надсилає витяг/довідку на адресу електронної пошти, з якої надійшов запит, з накладенням електронної печатки відповідного контролюючого органу.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь