Усть-Путильська територіальна громада!
Чернівецька область, Вижницький район

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі Послуги з вивезення сміття, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 05.06.2023 11:15
Кількість переглядів: 456

Фото без опису

У К Р А Ї Н А

УСТЬ-ПУТИЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

 

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі Послуги з вивезення сміття, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

1.1. найменування замовника: Усть-Путильська сільська рада

1.2. місцезнаходження  замовника: Чернівецька обл., с. Усть-Путила, вул. Центральна, буд. 50

1.3. Код ЄДРПОУ: 04418140

1.4.  категорія замовника: 1 (п.1. ч.1. ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» юридична особа, яка забезпечує потреби держави та територіальної громади).

 

  1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): послуги з вивезення сміття заДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям Єдиного закупівельного словника.

 

  1. Вид закупівлі та ідентифікатор плану закупівлі: відкриті торги з особливостями
     

UA-P-2023-06-05-001293-c

 

3. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 200 000,00 грн.

Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена кошторисом за Рішенням ХХІV сесії VІІІ скликання № 620-24/23 «Про внесення змін до бюджету Усть-Путильської територіальної громади на 2023 рік» від 09 травня 2023 року та змінами до річного плану закупівель на 2023 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе ціни на послугу, податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідну послугу.

Обгрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі: очікувана вартість предмета закупівлі  в сумі

200 000,00 грн. з урахуванням ПДВ, сформована виходячи з поточної ціни на послуги, що надаються, з урахуванням підвищення цін.      

 

4. Розмір бюджетного призначення: 200 000,00 грн.

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Обґрунтування технічних та якісних  характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення). Якість послуг у сфері поводження з відходами здійснюється у відповідності до Закону України «Про відходи» та спрямована на задоволення потреб споживача у запобіганні утворенню відходів шляхом їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення, а також, які можуть забезпечити виконання обов'язків, визначених у частині другій статті 21 Закону України «Про житловокомунальні послуги» у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 № 1173 «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів».

 

Вимоги до надання послуг:

  1. Надання послуг повинно здійснюватися відповідно до Закону України «Про відходи», Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008 року № 1070, Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року № 541, від 16 листопада 2011 року № 1173 та інших нормативно-правових актів.
  2. Надання послуг, що є предметом закупівлі, здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства в галузі охорони навколишнього природного середовища, правил протипожежної безпеки та інших нормативно-правових документів.
  3. Під час надання послуг, що є предметом закупівлі, Виконавець повинен вживати заходи щодо захисту довкілля від забруднення.
  4. Перевезення відходів повинно здійснюватися тільки в спеціальні місця їх оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знешкодження чи захоронення у терміни, визначені Державними санітарними нормами.
  5. Виконавець повинен мати ліцензію або документ дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
  6. Виконавець повинен надавати послугу спеціальними автотранспортними засобами для збору ТПВ, на яких працюють кваліфіковані працівники.
  7. Виконавець визначає ціну на послуги, які він пропонує надати, з урахуванням ціни на послуги, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування (пальне), страхування, навантаження, розвантаження, сплати митних тарифів, усіх інших витрат згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідні послуги. Транспортування, навантаження та розвантаження твердих побутових відходів з території громади здійснюється за рахунок Виконавця.
  8. Надання послуги із збирання, перевезення та захоронення твердих побутових відходів вважаються виконаними в повному обсязі з моменту підписання Акту приймання – здавання наданих послуг обома Сторонами.
  9. У разі виникнення непередбачених обставин (сніг, ожеледиця), під час дії яких не вивозиться сміття, Виконавець письмово повідомляє Замовника про кількість та термін виконання  послуги за даний період.

 

Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.

 

Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару /послуг/  робіт- замовник здійснює закупівлю даного виду послуги, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника.  

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь