Інтерактивні інспектори Держпраці продовжують активно консультувати працівників та роботодавців про особливості застосування законодавства на період карантину
Започаткований нещодавно Держпраці сервіс «інтерактивний інспектор», за допомогою якого працівники та роботодавці мають змогу отримувати відповіді на нагальні питання, виявився досить затребуваним.
Упродовж місяця з моменту впровадження сервісу посадовими особами територіальних управлінь Держпраці надано консультацій, роз’яснень з питань законодавства про працю, охорону, гігієну праці та надання адміністративних послуг 57 тис. 706 громадянам та представникам підприємств, зокрема, з питань:
– праці – 34 тис. 970;
– охорони та гігієни праці – 20 тис. 982;
– надання адміністративних послуг – 1 тис. 754.
Щодо додержання законодавства про працю найбільше звернень надходило з питань оплати праці – 11 тис. 883, надання відпусток, у тому числі щодо примушення до написання заяв на відпустки без збереження заробітної плати – 7 тис. 771, оформлення трудових відносин – 3 тис. 524, звільнення, зокрема щодо примушення до написання заяв на звільнення – 3 тис. 410.
Щодо дотримання законодавства з питань охорони та гігієни праці найчастіше порушувалися питання порядку організації медичних оглядів працівників – 4 тис. 236, отримання дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки – 2 тис. 203, порядку проведення атестації робочих місць – 2 тис. 90, забезпечення працівників засобами індивідуального захисту – 1 тис. 915.
Також роботодавців турбують питання подання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, таких питань надійшло – 812, подання заяви на продовження строку дії дозволу – 230 та подання декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці, якщо строк дії дозволу ще не закінчився – 218.
Державна служба України з питань праці нагадує: поставити свої запитання та отримати відповіді на них можливо засобами телефонного зв’язку, на електронну пошту, за допомогою соціальних мереж та інших комунікаційних засобів, інформація про які розміщено на офіційних сайтах її територіальних органів.
Так, з метою забезпечення безперебійної роботи Управління Держпраці у Чернівецькій області організовано проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з питань, що належать до його компетенції на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню короновірусної хвороби СОVID-19.
Для отримання консультацій заявникам необхідно звертатися:
на електронну пошту відомства;
на офіційну сторінку у Facebook - https://www.facebook.com/cv.dsp.gov.ua/;