Усть-Путильська територіальна громада!
Чернівецька область, Вижницький район

Інформація про особливості видачі та оплати листків непрацездатності в період карантину!

Дата: 27.03.2020 13:09
Кількість переглядів: 456

Фото без описуВ зв'язку з поширенням на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, Кабінетом Міністрів України постановою від 11.03.2020р. № 211 розроблено та введено в дію заходи по запобіганню її поширення. Відповідно до цієї постанови на всій території України введено карантин.

Вижницьке відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Чернівецькій області повідомляє про особливості видачі та оплати листків непрацездатності в цей період, а також про зміни в роботі відділення.

Законом України від 17.03.2020р. "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)" внесено зміно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування". Перелік страхових випадків доповнено періодом перебування у закладах охорони здоров’я, а також на самоізоляції під медичним наглядом у зв’язку з проведенням заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), а також локалізацію та ліквідацію її спалахів та епідемій (стаття 55 п. 51).

Статтю 24 доповнено частиною другою такого змісту: "Особам, які перебувають у закладах охорони здоров’я, а також на самоізоляції під медичним наглядом у зв’язку з проведенням заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), а також локалізацію та ліквідацію її спалахів та епідемій, - 50 відсотків середньої заробітної плати (доходу) незалежно від страхового стажу".

 

Також нагадуємо, що в умовах накладення карантину діє особливий порядок видачі листків непрацездатності, який передбачений розділом 5 Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 13.11.2001 № 455.

Отримати лікарняний у зв’язку з відстороненням від роботи під час карантину можуть особи, робота яких пов'язана з обслуговуванням населення, якщо:

-  ці особи були в контакті з інфекційними хворими або є бактеріоносіями;

-    у разі неможливості здійснення тимчасового переведення цих осіб за їх згодою на іншу роботу, не пов'язану з ризиком поширення інфекційних хвороб.

У такому випадку листок непрацездатності видається інфекціоністом або лікуючим лікарем згідно з висновком лікаря-епідеміолога територіальної СЕС.

Також нагадуємо, що якщо тимчасова непрацездатність застрахованої особи викликана карантином, накладеним органами санітарно-епідеміологічної служби, допомога по тимчасовій непрацездатності за рахунок коштів Фонду надається з першого дня за весь час відсутності на роботі з цієї причини.

Незалежно від настання карантину Фонд продовжує здійснювати фінансування листків непрацездатності по інших страхових випадках: загальне захворювання, вагітність та пологи, догляд, травма не пов'язана з виробництвом, нещасний випадок на виробництві, тощо.

Вижницьким відділення, з метою протидії поширенню корона вірусної інфекції COVID-19 та вжиття заходів упередження зараження цією хворобою в зв'язку з запровадженням карантину, та на виконання рішень Вижницької та Путильської районних комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій запроваджно дистанційну форму проведення прийому громадян засобами телефонного та електронного зв’язку  та повідомляє про обмеження доступу до  приміщень відділення. З будь-яких питань, які стосуються діяльності відділення, просимо звертатися за телефонами:

Вижниця – (03730) 2-15-89, 2-34-00,02-22-52

Путила – (03738) 2-17-77

або через електронну пошту: vizh.cv@fssu.gov.ua

З метою протидії поширенню COVID-19, рекомендуємо страхувальникам (роботодавцям) на час карантину надавати перевагу дистанційній формі подачі документів до Фонду.

Можливість подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам в електронному вигляді була впроваджена з 01 жовтня 2018 року.

Для подання до Фонду електронних документів із застосуванням електронного підпису/печатки страхувальники мали укласти відповідний договір. Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець обирає самостійно.

Нагадаємо, фінансування матеріального забезпечення, у тому числі допомоги по тимчасовій втраті працездатності (оплата за лікарняними) та допомоги по вагітності та пологах, здійснюється Фондом на підставі прийнятої від роботодавця заяви-розрахунку.

Просимо з розумінням відноситись до даної ситуації та дотримуватися режиму карантину.

 

Начальник відділення                                                     М.С.Палій

 

Гараздюк 2-34-00


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь