Наповнення бюджету Фонду – забезпечення стабільності пенсійних виплат
Основним завданням пенсійної служби є забезпечення стабільних та у повному обсязі пенсійних виплат і захист прав застрахованих осіб на гідне пенсійне забезпечення. Необхідною умовою його успішного виконання є наповнення бюджету Фонду, з якого здійснюється фінансування таких виплат.
Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області проводить активну роботу зі страхувальниками щодо своєчасної сплати ними обов’язкових платежів та з боржниками - щодо погашення заборгованості перед бюджетом Фонду.
З метою досягнення ефективного результату пенсійна служба тісно співпрацює з Головним управлінням Державної фіскальної служби України у Чернівецькій області, Управлінням Держпраці у Чернівецькій області, об’єднаними територіальними громадами та соціальними партнерами. Налагоджена взаємодія скерована на боротьбу з тіньовою зайнятістю, мінімізацією заробітної плати і на стягнення з несумлінних роботодавців заборгованості зі сплати обов’язкових платежів.
В результаті вжитих заходів упродовж 2018 року надійшло власних доходів до бюджету Пенсійного фонду України в області в сумі 2417,8 млн. грн., що на 556,4 млн. грн. (29,9%) більше, ніж у 2017 році.
Власних доходів, адміністрування яких здійснює Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області, мобілізовано в сумі 21,9 млн. грн., що на 1,2 млн. грн. (10,8%) більше надходжень 2017 року.
Від фізичних осіб-підприємців в рахунок сплати зобов’язань та погашення заборгованості з єдиного соціального внеску в 2018 році до бюджету Фонду надійшло власних доходів на 96,9 млн. грн. (56%) більше, ніж попереднього року.
Усі мобілізовані кошти спрямовані на пенсійні виплати буковинцям. Повідомила
прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області
Підготовлено в рамках проекту ЄС «Різні громади – спільні рішення для економічного зростання»